ForumScenic.PL - Regulamin

Rejestrując się na witrynie „ForumScenic.PL”, zwanej dalej „my”, ”nas”, „nasza”, „ForumScenic.PL”, „https://forumscenic.pl”, akceptujesz wyszczególnione poniżej postanowienia. Jeśli ich nie akceptujesz, opuść to miejsce, naciskając przycisk „Nie akceptuję”. Administracja witryny „ForumScenic.PL” ma prawo w dowolnym czasie zmienić poniższe postanowienia, informując cię o zmianach, niemniej wskazane jest, aby użytkownicy sami regularnie zaglądali do tego regulaminu. Korzystanie z witryny „ForumScenic.PL” po zmianach regulaminu oznacza, że akceptujesz te zmiany ze wszelkimi konsekwencjami prawnymi.

Regulamin

§1 Użytkownicy forum są zobowiązani do przestrzegania niniejszego Regulaminu. Nieznajomość Regulaminu nie usprawiedliwia jego łamania i nie zwalnia z odpowiedzialności.

§2 Warunkiem uczestnictwa w forum dyskusyjnym jest wypełnienie formularza rejestracyjnego. Rejestracja jest jednoznaczna z akceptacją warunków niniejszego regulaminu.

W momencie rejestracji osoba korzystająca z Forum (Użytkownik) wyraża zgodę na umieszczenie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Administratora w celach:

a) obsługi uczestnictwa Użytkownika na Forum,

b) przesyłania Użytkownikowi informacji o forum drogą elektroniczną na adres email podany w formularzu.

§3 Każdy nowy użytkownik jest zobowiązany do przywitania się z użytkownikami forum w dziale Przywitania.

§4 Celem działania forum jest umożliwienie kontaktu pomiędzy użytkownikami a w szczególności wymiany szeroko pojętych informacji, poglądów i doświadczeń oraz ułatwienie wzajemnej pomocy w rozwiązywaniu problemów.

§5 Jedna osoba ma prawo do jednego aktywnego konta na forum. Odstępstwa od tej reguły mogą być zastosowane jedynie za zgodą administratora.

§6 Jeżeli po zarejestrowaniu konta, przez okres 12-tu miesięcy liczba postów na koncie użytkownika będzie równa 0 konto może zostać skasowane.

§7 Treść każdego postu na forum wyraża poglądy i opinie jego autora i tylko on ponosi za nią odpowiedzialność.

§8 Treści publikowane na forum nie mogą być sprzeczne z polskim prawem.

§9 Zabrania się publikowania na forum treści i materiałów wulgarnych, pornograficznych, obrażających czyjeś uczucia religijne, nawołujących do nienawiści, uznawanych powszechnie za obraźliwe (w tym również w obcych językach) oraz zamieszczania linków do takich treści. Nie wprowadzajmy na forum polityki.

§10 Zabrania się publikowania treści reklamowych i komercyjnych w sposób oczywisty nakłaniających do kupienia czegoś, skorzystania z określonych usług bądź usługodawców oraz zamieszczania linków do takich treści bez zgody administracji naszego forum.

§11 Dozwolona jest reklama własnych przedsięwzięć użytkowników forum umieszczona w podpisie i/lub własnym profilu w postaci linków do stron www oraz poprzez umieszczenie ogłoszenia w dziale „Giełda”, pod warunkiem zgodności z pozostałymi postanowieniami Regulaminu i uzyskaniu zgody moderatora.

§12 Użytkowników forum obowiązuje szeroko pojęta Netykieta.

Jeżeli jesteś nowym użytkownikiem forum najpierw się przywitaj, zakładając wątek w dziale Przywitania.

Zasady korzystania z forum.

a. Nie zadawaj pytania, na które już kiedyś została udzielona odpowiedź, a zanim je zadasz sprawdź czy jej nie ma, użyj wyszukiwarki, przejrzyj co najmniej dwie pierwsze strony tematów z danego działu forum.

b. Pisz na temat, rzeczowo i konkretnie tak aby każdy Cię zrozumiał.

c. Wątkom nadawaj tytuły, które krótko i treściwie będą odzwierciedlać zawartość tak, aby osoba szukająca czegoś na forum mogła to odnaleźć.

d. Na forum STARAMY SIĘ pisać zgodnie z zasadami gramatyki i ortografii.

e. Nie KRZYCZ dużymi literami chyba, że ma to znaczenie dla sensu Twojej wypowiedzi.

f. Nie używaj jĘzYkA bloguff.

g. Nie spamuj, nie nabijaj licznika postami nie zawierającymi treści.

h. Nie odpowiadaj na posty sprzed roku, dwóch, trzech lub więcej. Jeśli autor do tej pory nie otrzymał odpowiedzi, na pewno jej już nie oczekuje.

i. Edytując swoje posty nie naruszaj logicznego ciągu dyskusji.

j. Pamiętaj o przestrzeganiu praw autorskich.

k. Nie podejmuj żadnych działań mających na celu antagonizowanie innych użytkowników.

l. Swoimi wypowiedziami nie prowokuj innych użytkowników, traktuj wszystkich tak, jak sam chciałbyś być traktowany.

m. Wielkość zdjęć w załącznikach do postów umieszczanych nie może byś większa niż 1024x768 pikseli. Jeżeli chcesz umieścić większe zdjęcie, zrób to poprzez serwer hostingowy (np: imageshack.us lub fotosik.pl itp.) i wklej odnośnik lub miniaturę.

o. Zabrania się używania na forum czcionki czerwonej i zielonej – jest ona zarezerwowana dla członków administracji.

p. Nie pisz całych zdań czcionką pogrubioną [bOLD].

r. Pisząc odpowiedź, jeśli ta znajdowałaby się od razu pod własną, wcześniejszą wypowiedzią, użytkownik winien użyć opcji "Edytuj" na wcześniejszej wypowiedzi i dopisać nową treść, zamiast pisania nowego postu.

s. Pisząc odpowiedź na ostatni post, kategorycznie zabrania się cytowania go w całości. Możliwe jest jednak cytowanie fragmentów ostatniego postu lub jego całości, lecz pod każdym fragmentem użytkownik winien zamieścić swoją odpowiedź.

t. Pisząc odpowiedzi uprasza się o trzymanie się tematu wątku. Posty w znaczny sposób odbiegający od tematu wątku będą usuwane przez administrację.

u. Jeśli w danym temacie ktoś napisze odpowiedź, która zaczyna zupełnie nowy temat, post zostanie skasowany lub przeniesiony, wraz z odpowiedziami, do nowego tematu w odpowiednim dziale.

w. Zabrania się zakładania kilku tematów o tej samej treści lub podobnej tematyce w różnych miejscach forum.

z. Podpis użytkownika nie może być większy niż 5 linijek tekstu (size=85)

Prosi się o nie używanie podpisu tapatalkowego.

§13 Każdy użytkownik ma prawo zgłosić zauważone złamanie Regulaminu lub inną nieprawidłowość w działaniu forum moderatorowi lub administratorowi.

§14 Moderatorzy w ramach swoich uprawnień dbają o porządek na forum, kontrolują treści publikowane przez użytkowników pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszego regulaminu, posiadają w związku z tym prawo do: przenoszenia, moderowania, usuwania postów, łączenia, dzielenia, przenoszenia, zamykania lub usuwania tematów.

Celem moderacji jest zapobieganie trollowaniu, nadużyciu systemu komentarzy i zapewnieniu, że wpisy nie będą powodować kłótni.

§15 W związku ze złamaniem Regulaminu moderatorzy mają prawo udzielać użytkownikowi ostrzeżenia, bana lub usunąć jego konto.

§16 Administrator posiada wszelkie uprawnienia moderatorów dodatkowo ma prawo modyfikować strukturę całego forum, wykorzystując wszelkie uprawnienia wynikające ze skryptów forum, w szczególności tworzyć nowe fora tematyczne, zmieniać wygląd forum oraz rozszerzać jego funkcjonalność.

§17 Każdy zarejestrowany użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z Forum i usunąć swoje konto.

Gdy Użytkownik poprosi o usunięcie konta z Forum, usuwany jest tylko jego profil. Wszystkie posty oraz dodane przez niego zdjęcia nie będą usuwane.

Ma to na celu zachowanie logicznej ciągłości poszczególnych wątków.

§18 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Kodeksu Karnego.

Właściciel – Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności cywilnej, karnej i administracyjnej, za korzystanie przez Użytkowników z Forum w sposób sprzeczny z zaleceniami regulaminu.

Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i modyfikacji niniejszego regulaminu.

Każdy Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i akceptuje wszystkie jego postanowienia.

§19 Umieszczone w postach lub podpisach zdjęcia/plakaty/awatary/reklamy i linki do innych stron mogą być usuwane przez moderatora, jeśli na prośbę moderatora użytkownik ich nie skasuje.

Za nie usunięcie takiego linka konto użytkownika może być zawieszone bądź usunięte.

Użytkownik chcący wstawić zdjęcia/plakaty/awatary/reklamy i linki do innych stron powinien uzyskać zgodę moderatora.

§20 Prywatne wiadomości (w skrócie PW) można pisać po wcześniejszym napisaniu 5 postów na forum.

§21 Sprawy osobiste/rodzinne doprowadzające do kłótni nie będą tolerowane.

§22 Konto, które nie zostanie aktywowane za pomocą linku w wiadomości e-mail zostanie usunięte po 3 dniach.


Wróć do strony logowania